wtorek, 11 maja 2010

O mnie.

Mam na imię Klaudia.. jako 6 latke mama zapisałam mnie do GOKU na lekcje baletu odbywające się raz w tygodniu.. Kiedy mogłam wreście iść wiekowo do szkoły baletowej nie mogłam.. hymmm.. może poprostu nie byłan na to gotowa... No więc dalej chodziłam na zajęcie raz w tygodniu.. Teraz jestem w 5 klasie spytałam moją nauczycielkę od baletu czy moge jeszcze isc do szkoły baletowej na początku 6 klasy.. No więc pani spytała się dyrektora Szkoły Baletowej.. dyrektor się zgodził.. no więc idę na drzwi otwarte i na badania predyspozycyjne.. mam nadzieje że się dostane. Moja pani od baletu opowiadała mi że rok temu też dziewczyna tak chciała jak ja i się dostała.. na początku było jej trudno ale ja się tego nie boje.. kocham balet i mam zamiar być baletnicą.. trenuje już 5 lat balet ale to tylko w soboty.. No więc mam zamiar już w tę sobotę co teraz będzie jechać na "Drzwi Otwarte" a w czerwcu jechać na badania predyspozycyjne i wygrać..
:D

1 komentarz: