środa, 12 maja 2010

=)


Na początku chciałam pozdrowić : Dominike, Victorie, Mice, Felke, Wike, Wiktorie, Venolie, Ewi... :D
A teraz coś o balecie może co się w nim spotyka :
Pasje
Siłe
Giętkość
Uczucie
Ból..
Łzy
Bo chyba każdy wie że nie łatwo zostać baletnicą.. a wogle stanie na poinatach też nie jest taki Happy Endem wydaje się że to tak łatwo ale często nie za dobrze ochroniona stopa może być okaleczona.. a przy gorszych przypatkach można ją sobie złamać..
Więc radze uważać...
No to już znam moje terminu badań predyspozycyjnych jade 29 maja..
Jeśli nie za bardzo orietujesz się o co chodzi to zobacz pierwszy post "O mnie"
;D
Mam nadzieję że mi się uda... ostatnio zaliczyłam kontuzje ale jak na razie smaruje ketonallek i mogę normalnie ćwiczyć ;D
Tylko szpagat z lewej nie chce się za bardzo zrobić.. bo własnie w lewym udzie zaliczyłam kontuzje..
No ale jako baletnica pewnie jeszcze dużo razy ją zaliczę..
Hehem..
No to na dzisiaj tyle
PApap

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz